Wprowadzenie medytacji i mindfulness do programu nauczania.
Wydaje się, że każdy wie, czym zajmuje się drukarnia. Zakłady poligraficzne rzecz oczywista w obszernej mierze wykonują druk różnorodnych materiałów prasowych i publikacji książkowych – jest to oczywiste i nadal stanowi główny obszar aktywności takich korporacji. Mimo to aktualnie nie jest to wszystko, a wiele zleceń, jakie otrzymuje każda drukarnia stanowią też materiały promocyjne lub reklamowe – przetestuj ANCHOR. Wszystkie z nich podzielić wolno z grubsza na dwie grupy: te o niedużych formatach oraz te, których rozmiary są zdecydowanie pokaźniejsze. Kiedy tak właściwie mowa o tych pierwszych, z pewnością należy wymienić ulotki, foldery czy gazetki, a również upominkowe notesiki, kalendarze czy wizytówki, te drugie zaś to przede wszystkim plakaty, jakkolwiek coraz częściej w celach reklamowych wykorzystuje się billboardy i bannery – przedmioty o pokrewnych funkcjach, niemniej jednak różniące się od tradycyjnych plakatów przede wszystkim rozmiarami – są znacznie od nich pokaźniejsze, osiągając nieraz kilkanaście lub też też nawet kilkadziesiąt metrów kwadratowych, w wielu przypadkach także drukowane są nie na papierze, a innych tworzywach.
1. Zobacz więcej
2. Zobacz stronę
3. Więcej informacji
4. Sprawdź stronę
Współczesne wyzwania dla nauczycieli w Polsce.